Mission Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu Mission Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

Mission Beach

Blijf op de hoogte en volg Betty

28 Oktober 2014 | Australië, Mission Beach

Vandaag rijden we in 2 uur tijd van Cairns naar Mission Beach. Dit is weer een heel andere omgeving. Dit is meer de bewoonde wereld. En het is groen! Onderweg rijden we langs suikerrietvelden en bananenplantages.

We zijn hier te gast bij Licuala Lodge, een B&B. Dit is echt weer een plek om tot rust te komen.

We eten aan de rand van de Koraalzee. De koraalriffen liggen hier natuurlijk ook gewoon voor de kust en wat blijkt: veel dichter bij de kust en veel minder lang varen!

Verder lekker chillen op de veranda. Er zijn hier 5 huisjes op een rij, gebouwd op palen met ervoor langs een grote veranda.

• 28 Oktober 2014 - 16:00

Lineke:

Kan niet wachten op de foto's

• 28 Oktober 2014 - 16:38

Jenny Mink:

Hoi wereldreizigers,
    Weer bijgelegen en genoten van jullie verslagen. Super!
    Ik geef wel de voorkeur aan een lekker relaxt baaitje met een boottocht boven een krokodillenpark. Zo denk ik er nu over en ik denk niet dat dit verandert. Nog blaren op de billen?
    Nog veel plezier!