Krokodillenpark in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu Krokodillenpark in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

Krokodillenpark in Darwin

Blijf op de hoogte en volg Betty

25 Oktober 2014 | Australië, Darwin

Vandaag het laatste ritje in deze contreien. We brengen een bezoek aan het krokodillenpark in Darwin.

We gaan mee met een boottochtje van 3 kwartier, waarbij de gids, een jonge meid van rond 25 jaar, honderduit vertelt over de krokodillen en de gevaren! We zien een tiental krokodillen in een min of meer natuurlijke leefomgeving.

Met een andere jonge gids gaan we langs de rest van de heel verschillende soorten krokodillen. Het voeren van de krokodillen is best spectaculair. Ze jumpen uit het water om naar het stuk vlees te happen. We zien een heel oude krokodil van ongeveer 80 jaar oud, die overgebracht is naar het park, nadat hij bij Cahills Crossing een mens heeft verorberd.....en dus niet meer te handhaven was.

Tot later! Vanavond vliegen we naar Cairns. Dit is de 6e vlucht van onze reis en duurt 4,5 uur!

• 25 Oktober 2014 - 22:16

Lineke:

Gelukkig hebben de kroko's jullie links laten liggen! Safe flight,