Kakadu National Park - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu Kakadu National Park - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

Kakadu National Park

Blijf op de hoogte en volg Betty

22 Oktober 2014 | Australië, Alice Springs

Op maandag 20 oktober rijden we van Darwin in oostelijke richting naar Kakadu NP, via de Stuart highway en daarna via de Arnhem highway. Bij Aurora Kakadu visitorcentre kopen we een parkpas. Bij het uitzichtspunt Mamukala maken we een stop bij een billabong (waterpoel) met rode waterlelies. Hier zien we massa's watervogels en de eerste wallaby (Walibi), een soort kleine kangoeroe. De temperatuur loopt deze middag op tot 40 graden. Pff.

We verblijven 2 nachten in Jabiru, in een Anbinik suite. Een hele leuke cabin met een veranda, een kamer en erachter een bushdouche. Echt een fantastische locatie.

• 22 Oktober 2014 - 15:40

(Arnold) En Martha:

Kan-goe-roe(te) vinden? (2 keer) Wat zien en beleven jullie toch veel Jan en Betty! Maar houd het hoofd koel hoor ;) Wij gaan hier gewoon door met (herfst)blaadjes vegen enzoooh ........ Ook lekker ontspannend hoor.

• 22 Oktober 2014 - 18:42

Lineke:

Bush-douche ..... Maak je daar wel foto's van??