Melbourne - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty

07 Oktober 2014 | Nederland, Apeldoorn

G'day mates! We are down under! Ik had gedacht dat er in alle hotels wel free wifi zou zijn! Niet dus.

De vluchten van Amsterdam naar Hongkong (12 uur) en van Hongkong naar Melbourne (9 uur) zijn prima verlopen. Cathay Pacific had ons een paar dagen op de kost! Vooral het eten aan boord vinden we altijd knufjes.

• 07 Oktober 2014 - 11:12

Willem Altena:

Goed te vernemen dat jullie veilig en wel de overkant hebben bereikt. Dat is tegenwoordig niet vanzelfsprekend. Eerst maar even bijkomen van de ontberingen en dan het avontuur tegemoet. Niet vergeten links te rijden. Veel plezier ook namens Lida.

• 07 Oktober 2014 - 11:24

Jaap Laning:

Fijn dat jullie én goed zijn aangekomen én nu ook al weer genieten! We blijven jullie volgen!
    Heel veel plezier, ook van Tiny!

• 07 Oktober 2014 - 17:15

Hiltje:

Zodra je aangekomen bent ben je de lange vliegreis ook weer vergeten. Links rijden is even wennen en je zult nog verschilde keren aan de verkeerde kant beginnen. Maar lekker genieten en wij volgen jullie via jullie reisverslag. groetjes Karel-Hiltje

Tags: Melbourne