De voorbereiding - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Betty Wierenga

Blijf op de hoogte en volg Betty

29 September 2014 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal, we hebben een account aangemaakt op waarbenjijnu.nl. Hier gaan we onze reisverhalen met jullie delen. Ik ben net flink nat geregend, het wordt tijd om te vertrekken. Tot snel!

• 29 September 2014 - 19:23

Lineke:

Leuk dat we jullie weer kunnen volgen! Een goede reis en een fantastische tijd gewenst.

• 29 September 2014 - 19:48

Jenny Mink:

Hoi Jan en Betty,
    We zien er weer naar uit. Leuk!
    Groet,
    Jenny

• 29 September 2014 - 19:55

Belinda:

Super! Heel veel plezier! Wij gaan meegenieten! Xx

• 29 September 2014 - 19:58

Inge En Dirk:

Geniet nog even van de regen. Straks krijg je het warm genoeg. Leuk dat we jullie reisverhalen weer kunnen lezen. Geniet eerst nog even van het kleine mannetje en heel veel plezier op jullie reis door Australië.

• 29 September 2014 - 20:04

Dick En Clara:

Volgens mie bin je net fot west! Stuur moar gout wat foto's en verhoalen, den bin'n we dér ook west
    Moak dér wat moois fan

• 29 September 2014 - 21:02

Jaap Laning:

De vorige keer goed bevallen dus?! Veel plezier en we volgen!

• 30 September 2014 - 10:04

Aly En Freek:

Een hele fijne reis gewenst. We zullen jullie volgen. Groet Aly en Freek.

• 30 September 2014 - 20:37

Harry En Brenda:

Wij gaan jullie zeker volgen, fantastische vakantie gewenst.

• 01 Oktober 2014 - 15:09

Arnold En Martha:

Mooi jah, dat we ain beetje mitraizn kinn'n. Wie verheugen ons dr'op. En dan kin de klaine Mik loater ook eevm leezn wat opa Jan en oma Betty deedn toun hai nog mor net om hauke kwam kiekn.
    Huil veul plezair in Austroalië en veural ain vailege vlucht. En groetn aan onze femilie doar.

• 01 Oktober 2014 - 20:59

Karola En Jan:

we wensen jullie een super- reis; leuk dat we zo mee mogen genieten!
    hartelijke groeten van Jan en Karola

• 07 Oktober 2014 - 19:21

Tineke En Johannes:

Hoi Jan en Betty Heel veel plezier en een hele mooie reis toegewenst. We kijken uit naar de verhalen

• 16 Oktober 2014 - 14:30

Freek Van Der Veen:

Ik dacht dat de reisleider werd uitgesproken als Jen, maar het blijkt dus een onvervalste JAN ut Gron te wezen.
    Groet.

Tags: Australie