Herstel - Reisverslag uit Darwin, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu Herstel - Reisverslag uit Darwin, Australië van Betty Wierenga - WaarBenJij.nu

Herstel

Blijf op de hoogte en volg Betty

25 Oktober 2014 | Australië, Darwin

Gistermorgen dacht ik nog even terug aan de woorden van die man uit Perth over hoe snel een krokodil kan lopen. 60 km, dat kan natuurlijk nooit. Zie je 't voor je, zo'n krokodil die met zo'n gang door de bebouwde kom racet, nee Betty dat kan echt niet! Die man heeft vast 16 km gezegd. Ik ben niet de enige met een accent....... Maar dan blijft mijn tekst nog dezelfde: het zal toch niet.

Nou ik kan me voorstellen dat sommige lezers hier afhaken. De Groningers zouden zeggen: "ze dut ons d'r dikk'n op".

  • 25 Oktober 2014 - 11:10

    Clara:

    Gelukkig is dat ook weer uit de wereld!
    Veel luisterplezier!
    Clara

  • 25 Oktober 2014 - 14:20

    (Arnold) En Martha:

    Nee, ik hoak nait oaf hor, mor 'k bin wel hail bliede, dat beest ommekeerd is!

  • 30 Oktober 2014 - 19:50

    Ernst:

    Nou ik denk dat Crocs op het land 16 km p/u halen, maar de snelheid dat die uit het water kan opspringen wel 60 is. In Florida heb ik wel eens een overstekende Gator voor de auto gehad die dat toch redelijk snel deed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Betty

Jan en Betty gaan down under

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 10750

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 08 November 2014

Australiejanenbetty

Landen bezocht: